LÅngledig

Japp jag är ledig fredag, lördag och söndag!
Veckan har gått riktigt bra! Jag känner mig inne i arbetet igen.. Hade utveclingssamtal i torsdags också och det gick riktigt fint! Fick höra fina ord från min chef och jag fick fram vad jag ville ha sagt! Känns spännande! Har mycket at se fram emot nu..

I dag gick jag och ALva upp vid 7 och har haft en mysig fm.. Upptäckte lite röda prickar som jag inte tänkte så mycket på.. Smörjde med bepanten.. Hon har ju haft tänder på gång och haft feber till och från i någon vecka nu.. Sedan åkte jag i väg på massage och gick en runda på stan och sedan på em kikade jag på de där prickarna igen och nu hade de spridit sig ner på benen och ut på armar och händer.. Insåg precis då att vi har haft 3 dagars feber som nu är över och prickarna som kommer efteråt.. Prickiga korven våran! Och vi som skyllt på tänderna hela tiden.. Så hög feber har hon ju inte haft, hon har vart precis som vanligt fast lite gnälligare.. Skönt att det är över nu i alla fall, hoppas vi kan få våran glada ALva ett tag nu..

Massagen var för övrgt underbar! Gick på ryggen idag igen och satan i gatan vad ont det gör.. Nästa gång ska vi ta vaderna igen, känner att det börjar bli svårt att tretcha dom nu..
På stan hittade jag bara kläder åt Alva.. Lite finkläder till dagisstart och en ny mössa och skor.. Själv köpte jag ett nytt proteinpulver med vanilj/päron smak.. Det smakar som päronsplit när man haft dte i frysen 15 min.. Såååå gott.. precis som godis! Var upp och körde ett armar/axel passa på plan 13 innan vi gjorde middag.. Det gick jättebra!
Till middag hade vi fetaostgratinerad kyckling och sallad.. Jättegott blev det, hade i lite färsk chili i fetaoströran.. Mums!

Är ju ledig lördag och söndag också.. På söndag ska M jobba 12 timmars i morgon vet jag inte vad vi ska hitta på. Bada kanske? Jag älskar ju att vara hemma men nog längtar jag lite till jobbet också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0