Idag gäller det...

Yes i dag är det dags! Går ut med en eftermiddagstur till att börja med.. Vägrar komma en Måndag morgon när alla är yra som höns ändå efter helgen.. Sedan är det 3 dagturer efter det och 3 dagars ledighet över helgen =) Bra start tycker jag själv!

I natt har jag sovit dåligt, nervös kanske? För vadå egentligen? Fick sovmorgon i alla fall och klev upp kl 8 då var M:s syster Åsa här.. Vi pratade lite och sedan gick jag upp på gymmet och körde rygg/bröst/mage.. När jag kom hem byttes vi av och M åkte ner på sitt gym.. Jag och Alva har ätit lunch och nu sover hon och jag ska strax kila över till jobbet.. I morgon slutar jag kl 4 då blire mys med tjejen hela kvällen eftersom jag jag inte kommer se henne förrän kl 4 i morgon och sedan blir det nog en springtur när hon somnat!

I går var vi i Valbo och firade Märta, hon fick en chichihuahua utav oss, jag tror hon blev riktigt glad! Den kunde gå, skälla och vifta på svansen! Fick smaka deras supergoda kaffe ur kaffemaskinen som kostade 4500;- ... Nääästan värt det kan jag säga för fy sjutton vad gott det var! På kvällen blev det tacos och smågodis, mådde skapligt illa när jag gick och la mig =/ Blev lite för mycket, endå har jag halverat godispåsen för mot vad jag kunde trycka i mig förut!

Nej nu ska jag lägga på lite smink så jag inte skrämmer mina patienter och sedan ge mig av! Jo lite nerös är jag nog.. Jag är ju numera en heltidsarbetande småbarnsförälder, det va jag ju inte sist jag var där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0