Fredag Fredag fredag!

Ja veckorna går riktigt fort nu.. Finns det ingen nödbroms att dra i? Måndag fredag hela tiden! I går hade vi utbildning hela dagen íntressant och lärorikt! Efter jobbet gick jag upp på plan 13 och körde bröst och mage i 45 min när jag kom hem gjorde jag kokospannkakor till mig resten av familjen åt vanliga våfflor.. Efter maten åkte jag och Alva till köpis för att inhandla present till lördag.. Då ska vi i mammagruppen ha gemensamt 1 årskalas och byta presenter med varann! Vi hittade en liten ko som åker bil och låter roligt! Hittade en onepiece till alva på kappahl som jag var tvungen att köpa! Och så blev dte en nike tröja till mig på rean... Köpte te också! Yogi te på hälsokost! Robois som smakar kanelbulle och choko som smakar varm chocklad =) Supergott och helt utan kålisar!
I dag blir det vilodag från all träning.. Är öm och stel i hela kroppen efter veckans gymning och sträckning från boxning i måndags sitter i.. Tror det förvärrades i morse när jag skulle gå ner för trappen.. Glömde helt av den och belastade det benet i första trappsteget och d´å small det till.. + att jag börjar få ont i halsen, vill verkligen inte bli förkyld nu! Det har jag inte tid med.. bäst att stanna inne och preppa sig med kanjang och te ;)
I kväll ska jag jobba em M är och jobbar nu, vi möts i dörren.. I helgen är jag ledig!
Nu ska jag laga mig en matlåda det blir bacon i ostsås och blomkål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0