Fick inte nog...

Nej jag fick helt enkelt inte nog igår så jag tog mig ut på en löptur i morse med.. Var så taggad på 2 mil så jag drog iväg mot Hagaströmshållet ut mot valbo förbi owe jansson och ner mot Jannes marin och fritid och där satte jag av hemåt mot Valbo kyrka, statoil hagaström och där tog orken slut! Så jag blev tvungen att ringa M så han fick komma och hämta mig.. Jag hann enda fram till Scanic norr innan han dök upp så det blev en runda på 1,5 mil på 1,5 timme.. INte illa med tanke på loppet igår.. Vi mätte sträckan och den är 1,7 hela vägen så det ska jag ta någon gång senare när jag inte sprungit 1 mil dagen innan.. Har i veckan sprungit totalt 4,2 mil det är ett Maraton det ;)

Jaja.. Nu sitter jag här och väntar på att ALva ska somna i sin säng, hon verkar inte vara någe sugen på det jag hör hur hon hojtar där uppe.. Hon är inte så van att sova i sängen mitt på dagen, men det är skönt när hon gör det för då kan det bli 2 timmar.. Det är ju lika bra att vänja sig för på dagis sover alla på madrasser i ett och samma rum.. Eller i vagn om det är omöjligt att sova..

M drog precis iväg till Ockelbo för att hämta hem 5 säckar ved som stått där och torkat sedan midsommras.. Han åker med Patrik och hans kranbil för det är 7,5 kubik i de där säckarna.. Sen på em ska vi på kalas i Valbo Märta fyller 3 år..
I kväll ska jag faktiskt unna mig lite smågodis och se en bra film.. En film som jag varmt rekomenderar är water for elephants, fy sjutton vad bra den var! Och som jag bölade.. Den och Hur många Lingon finns det i världen? Grymt bra filmer båda två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0