Det går fort när man har roligt

Började lördage morgon med en liten sovmorgon och sedan sprang jag en vända, sätra runt på 41 min.. Hela dagen igår tillbringade vi i Borlänge hos syster.. Hon och Jens har skaffat en ny katt. En oriental supersöt Eldar heter han.. Jättestora öron och lång smal nos.. Vi var in till kupolen och jag hittade en stor mysig kofta med ludd på huvan.. M fick en tröja han med och ALva fick en vintermössa och fleeceunderställ..
I dag har M jobbat 12 timmar.. Anton åkte hem till sin mamma.. Jag och ALva har vart ute på gården och bubbat ved och krattat äpplen.. Hon tyckte det var jätteroligt att åka skottkärra.. Efter lunch var det sovdags så jag knallade runt lite i boulognen och när hon somnat så gick jag ner på stan.. Köpte mig en ny parfym, DKNY och en ansiktsmask och en ny fotfil.. Sedan har vi inte gjort så mycket mer.. Lagat mat och busat tagit en långbad tillsammans.. Helgen har gått fort! I morgon är det dags för jobb igen.. Roligt! Jag och Pillan ska gå på Boxercise på plan 13 efter jobbet.. Det ska bli roligt, var längesen jag var på ett sånt pass nu..
Äntligen börjar pruttan pigga på sig också.. Prickarna är på väg bort, febern likaså och hon börjar bli sig själv igen.. Underbart!
Nej nu ska jag packa träningskläder och sedan krya i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0