abstinens

Okej nu börjar det bli jobbigt med den här förkylning som aldrig bryter ut men heller aldrig går tillbaka! Jag vill kunna gå upp för trappen utan att känna mig som en 300 kg kossa som flåsar ihjäl sig... Och jag vill träna! Jag har endorfinabstinens! Nästan lika jobbigt som sockerabstinens.. Men det är farligt att träna när man är förkyld.. Man kan åka på myocardit och det verkar inte vara nåt skoj..
På jobbet är det bra! Det flyter på bra nu.. Men jag är fortfarande trött när jag kommer hem.. I går kväll var vi ut och fikade jag sabina och Linnea.. Det är så härligt att umgås med vänner! Få skratta och prata om meningen med livet.. Jag vet redan vad min mening är nu när jag fått Alva men det rä roligt att höra hur andra ser på saken..
I dag har jag beställt mig ett par nya springskor.. Råkade ramla över en engelsk hemsida där dom sålde asics 2160 för 830 kr och här i sverige kostar dom 1600 !!! Halva priset!! Asics är mina favoriter och jag var ut i valbo och provsprang på löpbandet och det kändes som att ha strumpor på sig bara, så lätt var dom! De borde komma i nästa vecka och då borde min förkylning vara över..
I morgon jobbar jag natt innan nattjobbet ska jag ut på stan för lite ärenden och börja packa för på fredag när jag vaknar drar vi till grövelsjön jag och 6 tjejer från jobbet! Vi ska vandra och myyyysa! Superskoj ska det bli!
Nej nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med te och kurera min hals..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0