Utmaningen

Idag är det tisdag, jag är ledig.. Sitter och väntar på att Mange ska komma.. Han är och lämnar Alva på dagis =/ I går hade hon blivit ledsen när han lämnade henne, så jag pallade inte att göra det.. Kändes inte okej att gå dit båda två då kanske hon bli ännu mera ledsen.. Och eftersom han har vart där mest så fick han gå.. Och jag skulle inte palla med att lämna henne ledsen.. Det kommer hon alldeles säkert bli i framtiden också.. Jag sitter och beställer lite olika grejjer från MMsports.se... Lite nya proteinsmaker och en PWO.. Jag har tröttnat lite på proteinbutikens utbud.. Och så är det roligt med något nytt.. Jag har utmanat Mange.. Under 1 månad ska vi se vem som går ner mest i vikt och midjemått.. Jag har tappat det helt igen.. Så fort jag slutar med LCHF så går jag bananas på allt gotta.. Jag vräker i mig bullar, kakor och godis.. Jag kan inte.. antingen allt eller inget.. Det enda jag lyckats skippa helt som jag inte ens vill ha längre är läsk.. Det kan jag inte dricka.. Men resten.. oohhh I lööööööve smågodis.. Min mål för kommande månad: Få kontroll på mitt sockerbegär Sluta småäta Skippa skräpmat Få synligare muskler Tappa några centrimeter i midjemått Tappa några kilon på vågen MIna viktigaste mål står höst upp för uppnår jag dom så vet jag att midjemåttet och vikttappningen kommer med på köpet.. Jag är rätt nöjd med min vikt idag jag skulle bara vilja bli lite tajtare i kroppen.. Och som sagt viktigast av allt sluta vara sockerjunkie.. Jag vill vara en nyttig och sund förebild för min ALva.. Självklart ska man kunna unna sig något gott EN gång i veckan, till helgen men fan inte varje dag.. Jepp så nu får mina nya kosttillskott komma så jag får en liten kick lite nya träningskläder skulle också göra sitt ;) I dag när jag är ledig och ALva är på dagis tänkte jag hinna med träning på fm och kanske en storhandling innan vi ska hämta hem henne.. Städa? Äh det får jag ta en annan dag.. HIttat en supermysig sida där jag tänkte shoppa en hel del julklappar ifrån blaelefant.se Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0