Nyopererad!

I går var dte min ledig dag.. Jag slösade bort hela morgonen på ingenting! Riktigt skönt var det.. Vid 10 gick jag upp på gymmet och körde intervaller på löpbandet.. Jag sprang på 14 km/h i 1 minut och sedan vilade jag i 30 sek höll på så i 15 minuter.. Mot slutet fick jag blodsmak i munnen för det var så jobbigt! Sedan körde jag biceps och triceps riktigt tungt.. När jag kom hem fortsätte jag och städade.. Kl 2 fick vi äntligen hämta hem min lilla prutta som hade vart på dagis själv heeela dagen =) Hon blev lite edsen när M lämnade men sedan hade det gått över.. Hon hade ätit och sovit bra! I dag lämnade vi halv 8 för idag skulle hon äta frukost där =) Just nu är hon nog ute och leker och har det superskoj! Det blev storhandling i går också, skönt att det är gjort! Glömde ju tala om att den som vinner utmaningen om 30 dagar ska bjuda den andra på middag ;) Jag SKA kamma hem det här.. Gårdagen gick riktigt bra.. Jag var inte ens sugen i går kväll.. I kväll jobbar jag och lika i morgon kväll så då klarar jag mig ;) I dag har jag vart på Citykirugern och tagit bort ett födelsemärke som jag haft på hakan i alla år.. Har alltid skämts och tyckt det varit fult och nu efter graviditeten och all viktnedgång så har det börjat stå ut ännu mer.. Men nu är det väck! Vi tog bort två st på magen också som var mörka och såg misstänksamma ut.. Så doktorn skulle skicka det på analys.. I går kväll beställde jag en gymboss.. Det är en timer/stoppur som man kan ställa in på olika intervaller.. Den ska hjälpa mig i framförallt intervallträning.. Den piper på olika sekundrar.. tex om man vill springa i 60 sek och vila 20 så piper den så man vet när man ska ge järnet och när man får vila.. Slipper man hålla koll på en klocka hela tiden.. + att jag är lite sugen på det här med bodyrock och då är den till stor hjälp.. Hemmaträning med hög inetnsitet.. Jag ska sätta i hop ett program för skojs skull och prova.. Det räcker med 20-30 min nå mer orkar man inte.. Lite ungefär som med kettelbell, man får hög puls snabbt och man sätter en väldans fart på förbränningen.. Nej nu ska springkläderna på och så ska jag jaga Mange genom sätraskogen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0