Me and i

Oj en sådan dag! Sov 3 timmar efter nattskiftet, inte bra alls! Hade inte ro att sova längre när jag visste att cupcakesen skulle garneras och huset städas och jag duschas.. Dagen blev väldigt lyckad! Det kom 8 gäster och det var 4 små vildar här hemma och klättrade i allt.. Superfina kläder som alltid jag beställde för 1000 kr det blev en rosa tunika med en kanin på magen i plysch med beiga byxor till.. En grön tunika med en stor föugsvamp på magen och ett par haremsbyxor i svart med en uggla som tittar upp ur ena fickan och tillhörande body.. Den här gången fick jag själv stå över, provade lite tunikor men fastnade inte riktigt för någon.. Jag tror alla tjejer beställde någonting och jag är sååå nöjd med dagen.. Vi fikade på mina supergoda cupcakes och barnen fick frukt..

Efter partyt var vi på Babysim och ny har vi precis käkat tacos.. Nu är jag död i soffan och ska gå och sova i tid i morgon väntar ett förmiddagspass för mig och Alva ska till dagis.. Någon form av träning aka tryckas in för den här helgen har vart åt helvete rent sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0