Dagis..

Helgen har gått med en väldig fart.. Har jobbat lördag kväll och söndag dag vi hade det rätt lugnt på jobbet i helgen men i går måndag när jag kom var det kaos.. Kaoset fortsatte i dag och jag var helt slut när jag kom hem.. I går var första dagen på dagis för lilla Alva =) Vi var där i två timmar och kikade runt.. Hon var högt och lågt och överallt.. Roligast var nog rutschkanan tror jag.. I dga har pappa M vart där mellan 9-14, själv har jag arbetat! Det hade gått jättebra i dag.. Hon var med utomhus och busade, åt lunch och sov middag.. Japp! Hon sov middag.. på en madrass.. Visserligen ensam i ett rum men ändåååå.. Jag trodde Mange skämtade när han sa att det tog 15 min att få henne sova.. Här hemma kan det ta evigheter ju.. Ibland slutar det till och med med en biltur.. Helt otroligt! I morgon är det min tur att följa med och det ska bli såå spännande! I morgon ska de även fotograferas! Hur guligt som helst.. Ska bli skoj att se hur de lyckas få 13 st 1-2 åringar att sitta still på ett gruppfoto =) Jag tog en springtur i dag efter jobbet trots att hjärnan gick på halvfart.. Det var otroligt skönt! Rensa ur skallen lite.. vips så hade jag sprungit 7 km.. i regn och rusk.. gled ner i ett vramt badkar med min underbara unge när jag kom hem.. Nu ska pruttan sova och jag ska förbereda för morgondagen =) Är ledig i 2 dagar nu, i morgon blir det heldag på förskolan, på torsdag är det Manges tur igen och jag ska på efterlängtad massage och på fredag ska jag jobba natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0