Bakar

Vilken dag! Ledig för första gången på snart 1,5 år.. Alltså helt ledig.. Jobb OCH barnledig! Mange var med Alva på dagis.. Så jag njöt av en massage på morgonen strosade på stan och shoppade lite.. Extrakläder till Alva galonvantar, lite mysiga tröjor till mig själv och lite annat.. Sedan åkte jag upp till hemlingby och sprang 6 km. Efter det åkte jag till Sabina med en krya-på-dig-present.. En fin temugg och en påse te som heter vänskap.. Jättegott för jag har det själv också ;)

Nu håller jag på å bakar cupcakes inför söndagens klädparty! Från Me and i.. Gud så jag ska shoppa :) det blir både chocklad och hallon cupcakes och sedan fruktbuffe åt alla barn som kommer :)
I kväll funderar vi på att grilla..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

åh vad jag hade vela varit med på söndag =/.

2011-10-21 @ 08:09:15
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0