Badar

Seg i kropp och knopp efter 2 Mattias med sjukt lite sömn.. Har sovit 4 timmar efter varje pass alldeles för lite :/ nätterna har vart lugna tack och lov!
Igår kom paketet med kläder från England jag älskar min nya helly Hansen jacka det får gärna börja snöa när som helst ;) den är svart med rosa detaljer men roligast av allt var att jag betalade halva priset mot vad den kostar i Sverige.. Nya röda converse skor var också med i paketet..

Har lyckats träna trots min låga energi och sömnbrist.. Fick till ett bra rygg/axel pass i går med träningsvärk i dag ;) och idag spran jag intervaller på löpbandet först backe sedan fart och efter det vart det biceps/triceps sjukt skönt!!
Alva sitter i badet och jag bredvid snart sängdags för henne och jag ska mysa på soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0