Staken står

Numera i fönstrena! Gud så skönt! Kände lite stress i början på veckan då jag jobbar mycket nu men igår gjorde jag ett ryck och dammade av och ställde upp alla stakar och stjärnor! Jag snodde ihop lite pepparkakor och två plåtar med saffransbullar med mandelmassafyllning! Så nu kan det bli första advent och stressen är borta..
Vi tjuvstartar nog på fredag kväll när anton kommer för på lördag jobbar jag och på söndag ska vi på kalas och så tänkte jag att vi ska ner på julskyltningen på stan och se på invigningen av julbocken! Åhhh om det bara kunde komma lite snö snart! Idag har jag provat ut längdskidor som jag ska få av mina underbara föräldrar i julklapp! Har inte åkt sen dagis? Kanske! Men nu jäklar.. Är ju sugen på att göra en klassiker och då måste man kunna åka skidor ;)
Jag har också vart hem och hälsat på Emmas nykomling Milla! En sådan ljuvlig Bäbis.. Har ju glömt hur småååå dom verkligen är.. Åh så underbart att få strosa runt i mjukkläder och Snosa på en sån hela dagarna! Men än så länge är jag inte sugen.. Jag väntar gärna nåt år till!
I morgon ska det jobbas och så funderar jag på att åka till Valbo och köpa lite julklappar.. Först träna! Var längesen jag var på gymmet igen nu.. Idag blev det en löptur.. 1 mil blev de och det känns sååå skönt att vara tillbaka och all förkylning har lämnat kroppen!
Nu ska vi titta på ett avsnitt av samcro innan mangan drar och jobbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0