Slut

Idag är jag helt slut.. Skulle vilja sova ett dygn för att komma i fas igen! Nej så farligt är det inte.. Men nästan!
Vi har haft en tung dag på jobbet tung för vi hade tunga patienter! Direkt efter jobbet gick jag upp på gymmet och körde armar sedan kom mamma och pappa och hälsade på.. Vi tjuvstartade och tände första ljuset i staken och så fikade vi på bullar och pepparkakor! Försökte lura med mig M på en löptur men fick med mig mamma på cykel! Så jag drog av 5 km med 10 min 30/30 intervaller.. Det är sååå roligt med intervallträning! Nu har jag bestämt mig för att ta över sabinas gymkort på må bättre, gamla sats nu i januari när hon flyttar! Det ska bli sååå roligt att få köra bodycombat spinning, Body pump, body shape och alla andra roliga pass! Känner att jag behöver lite pepp av andra nu när mörkret och vintern är här.. Jag kommer såklart springa och gymma också.. Vi får vad som hinns med..
I morgon jobbar jag och sedan hade vi tänkt åka hem på Tomtesmyg men vi väntar till nästa år när Alva är lite mer med i matchen och så slipper vi stressa.. I morgon blir det storhandling och hemmagjord pizza..
Nu blir det snart sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0