En sådan tisdag

Men usch och fy för en tröööökig tisdag! 4 grader varmt ute och grått.. Man kan ju bli deprimerad för mindre... I går var jag ledig.. Började dagen med ett tungt rygg/axel pass på plan 13 sedan släpade jag med mig min sambo för en löprunda runt boulognen.. Det gick segt för oss båda.. Anton var hemma från skolan med halsont Alva var på dagis.. Efter dagis åkte vi till köpis och köpte fars dag present och 2 julklappar! Gäller att börja i tid ;) I dag ska jag på massage halv 2 och sedan ska vi på utvecklingssamtal på dagis halv 5.. I går fick vi höra att Alva är en väldigt empatisk liten solstråle på dagis =) Det var roligt att höra, verkligen så det värmer i mammahjärtat! Känns underbart att höra att hon är snäll med de andra barnen och delar med sig.. Just nu håller jag på å städar.. Det gör ont i halsen igen så jag hoppar träning i dag =/ Jag håller på å tvättar och viker in tvätt och fick en ryck å rensade ur garderoben! Känns så himla skönt å slänga i väg alla plagg med storlek L på.. Aldrig mer ska jag köpa ett plagg med den storleken igen ever!! Lite tråkigt bara att alla kläder som blev kvar med stl S är ju skitgamla kläder.. Hmmm det innebär att jag måste köpa mig en ny garderob ;) Nej nu blir det en dusch och sedan en lunch på stan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0