Bendarr

Fredag thank godh!!!
Äh det spelar ju ingen roll för jag ska ändå jobba i kväll! Skönt med en kvällstur bara, behöver inte gå upp i morgon.. Eller jo det måste jag ju men inte till jobbet.. Magnus ska till jobbet så jag får kliva upp med Alva.. M börjar hårt med två 12 timmars pass.. Efter en ledighet sen i juni :) skönt att han också får känna på att han lever..

Idag har vi vart i Lekparken på fm vi träffade två från mammagruppen Alva hade superskoj! Sedan tog jag en springtur det var väldigt sega 6 km.. Tror jag klädde mig för mycket bara.. Kom precis hem och har precis tränat lite hemma med min chinstång, kettlebell gummiband och så gjorde jag step ups på köksstolen, man tager vad man haver ;) det darrar i mina insida lår nu vill jag lova..

Jag försökte få ett kort på ugglekläderna på men fröken vill inte agera fotomodell längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0