Tisdag

Dagarna går alldeles för fort nu.. BRomsen var är den? Jag vet inte om det är för inlämningen av arbetet i nästa vecka eller om det bara är för det helt underbara vädret?
I dag har v inte gjort så mycket.. Vart och storhandlat på ica, sovit fm (alva sov jag pluggade) lunchat, vart ut till storsjön med bullar, promenerat på stan, köpt solskyddsfaktor, åkt bil, köpt glass, haft besök av Jessica, pluggat, ätit middag och nu sitter jag vid datorn igen.. Efter att ha badat och nattat Alva.. Jag får bara inte till det! SItter med mina reflektioner, men det kommer inte ut någonting från min halvdöda hjärna.. All energi går ju åt mitt underbara lilla barn just nu som befinner sig i en utvecklingsfas.. Minns inte vilken men den vid 36 veckor.. Hon har dte så jobbigt lilla pruttan... Sover kasst, äter inte som hon ska och bara gråter.. Hoppas den är över snart.. Är det inte tänder så är det en utvecklingsfas =/

Mange är ju i forsbakca/storsjön och hjälper Mattias bygga på stugan, det blir jätefint.. de har rivit ut golv och all inredning i barnrummet.. SÅ nu har de reglat upp för nytt golv och nya väggar.. Blir så bra så.. Ni får ursäkta om det sker viss upprepning bland mina inlägg.. Men det är så det är att ha mist halva hjärnan..

I morgon kommer sotarmurre, då måste jag hålla mig hemma.. PÅ em ska vi promenera med Malin och Milo och så SKA mitt arbete bli klart.. till helgen åker vi förmodligen till sthlm och gör grönan till en heldag.. Men NU ska jag sjunka ner  i soffan till desperata husfruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0