Måndag...

Jag börjar bli nervös.. I morgon har vi redovisning av fördjupningsarbetet.. Jag har inte förberett mig.. ÄNNU.. det blir väl sent i kväll =/ I morgon är det kursavslut kan man säga.. det är det sista vi gör nu! Såååå skönt.. Jag vet redan att arbetet är godkänt det är bara redovisningen för hela klassen kvar.. Det tycker jag är jobbigt! Men det ska väl gå.. 10 min av mitt liv är ju ingenting!

I går var det söndag, mors dag.. Och vilken dag det blev! Vi åkte tidigt till Hofors.. Hängde uppe hos mamma/mormor och så åkte vi till kyrkogården till min mormor och hälsade på, la lite blommor i minneslunden.. Gud så fint det är där.. EFter det bjöd mamma på lunch på hanssons... På em var jag och ALva på Selinas 2 årskalas, hon fick en traktor av oss precis som hon hade önskat sig =) Det var mycket barn där och ALva satt som i chocktillstånd.. Inte ett ljud och rörde sig knappt!
Sen tog jag och syster en promme runt Hofors för Alvas em-lur.. PÅ kvällen åt i middag med mamma.. Pappa har åkt till finland för att hälsa på farfar. Mange kom och åt med oss när han slutade jobbat kl 18.. Med sig hade han... en joggingvagn!!!!!! Som jag fick i mors dag-present utav Alva =) En sån där som man både kan ha som joggingvagn men även som cykelvagn.. Perfekt! Jag ska alldeles strax ut och inviga den runt Sätra ;)

I dag kommer Anton.. I kväll har vi avslutning med judon, vi ska spela brännboll! Gud så roligt!

Nej nu ska jag fixa lite hemma innan det är dags att dra ut på en springtur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0