Måndag igen...

Det är bara måndag och fredag.. Vart tar resten av veckan vägen?
I går hade vi myspys i boulognen.. Jag och Mange och Alva hade picknick.. Mange gjorde en supergod kycklingsallad.. Vi var inte ensamma om att ha picknick, det var folk på varenda fläck! Supermys..

Gjorde ett besök på gymmet också, så i dag har jag härlig träningsvärk.. Har kört mycket uthållighet senaste månaderna men nu växlade jag och körde jättetungt och jag kunde dubbla mina vikter på nästan varenda övning, jättekul! Det gäller ju att variera sig om man ska ha resultat!

I dag har jag vart hos tandläkaren, lagat en fyllning som har spruckit.. Och senare ska jag träffa upp mammagruppen i boulognen för ännu mera picknick ;) Mange är och hjälper sin bästa kompis och bygger på hans stuga men i em när han kommer hem ska jag få lite egen plugg-tid.. Det där arbetet måste bli klart nu, inlämning om en vecka!
Men nu först ska vi tvätta lite och fixa här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0