En dålig rysare..

Insidious som jag har rekomenderat en massa inne på facebook, nu får man skämmas! För fy vilken dålig film! Halvskaplig i början och visst blev man rädd, men mot slutet spårade den totalt! Slutet var ju såååå väntat men rätt skoj ändå! Ja vi var inte ett dugg rädda efteråt.. Och det var väl för väl.. Mange bönade och bad om att vi skulle stänga av efter 10 min, han stod i köket och kikade in på tv:n för han var så rädd.. Han vägade inte sitta i soffan ens.. Flög upp och skrek som en tjej hela tiden så jag bad honom gå därifrån.. mEN till och med han tyckte den var löjlig..

I dag har jag vart och fått mina vader masserade igen.. Gud så skönt det är.. Förstår inte hur det kan göra så in i helvete ont! Jag undrar just hur resten av kroppen skulle kännas då jag aldrig tagit massage förut typ i hela mitt liv.. En gång på ryggen... Ja det är nåt jag skulle vilja unna mig, det blir när jag börjat jobba igen och har lite bättre ekonomi.. NU håller jag båda mina tummar att värken i benen ska vara borta tills på onsdag.. Jag ska vila i dag och i morgon för att satsa som fan på onsdag, jag är riktigt taggad till vårruset! 5 km lätt som en plätt.. Mitt mål är 25 min absolut under 30... Dt ska bli superskoj!

I dag skulle Mange ut i skogen och fälla träd men de ställde in det då regnet öser ner.. Glad för det är jag för då kunde jag smita i väg och träna lite.. Mitt nya proteinpulver är så jäkla gott så jag smiter i väg och tränar när som helst bara för att få njuta av det efteråt ;) Har hunnit med en hel del och det är bara lunch ännu.. Tvättat två maskiner.. Arbetet är klaaaart! Ska bara skicka i väg det.. Och så ska jag packa inför minisemestern till småland i helgen =) Åh jag har knappt hunnit med å känna efter, det ska bli så himla kul att komma i väg.. Och få rå om varann också.. Utan barn =/ Det känns lite tungt, men jag vet att det behövs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0