Alla mammors dag...

I dag ska alla underbara mammor uppmärksammas! Förut har jag inte tänkt så mycket på den här dagen förutom att jag visat min egen mamma hur mycket jag tycker om henne! Men nu när jag själv är mamma så betyder den rätt så mycket mer! SKönt med lite uppskattning för det slit man lägger ner... Få in bra rutiner, stå ut med alla utveckingsfaser samtidigt som man ska städa, tvätta laga mat... JAja.. Nog om det!

I går var vi på Gunder hägg stadion nästan hela dagen och hejjade på alla fina barn i GD/GIF olympiaden! Det är så roligt.. alla gävles skolor från åk. 3-6 ställer upp i olika friidrottsgrenar.. 185 klasser var anmälda i år.. Det är riktigt roligt.. SYnd att det dröjer några år innan ALva är med, men så länge får vi hejja fram Anton och hans klass..
PÅ kvällen grillade jag.. helt ensam.. M jobbade 12 timars sen stannade han i sandviken och kikade på cruisingen en stund... Men det gick ju lika bra det å ;) Sen somnade jag tidigt, för gud så trött jag var.. Hela veckan har vart slitsam.. M jobbar em och ALva vägrar somna på kvällarna.. Nej nu ska jag göra oss färdiga för en heldg i Hofors.. Vi ska på 2 årskalas och sen uppvakta mamma.. Först ska vi stanna i valbo och köpa en present åt mig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0