Seg i benen...

Oj vilken dag! Men jag gillar att ha fullt upp när M har em vecka, för fy då vad långa dagarna blir.. I morse fick jag sovmorgon igen, gud så bortskämd jag är med det.. M och Alva gick upp kl 6 jag kl 8.. Då tog jag en löptur runt boulognen.. Hem duscha käka frukost packa ner Alva i vagnen och ut för att möta Malin och Milo så tog vi en runda runt boulognen igen! Hem stoppa i Alva lite mat och även mig själv.. Ner i vagnen igen knalla ner på stan för BVC och föräldrautbildning, i dag var det en snubbe fårn komun där och pratade om förskolor... Efter det mötte vi upp Sabina och tog ett varv runt Boulognen igen! alltså.. 3 varv runt stadsparken på samma dag... Det är tur det är så vackert så man tröttnar ju aldrig.. Men nu känns det i benen kan jag lova..

Alva mår bättre i dag, hon åt superbra till lunch och tänderna spricker igenom.. Gud så skönt.. Hoppas vi kan återgå till vanliga rutiner snart med god nattsömn och bra mat..

I morgon ska vi besiktiga bilen och sedan hälsa på Ulrika och Lily 2 månader =) sen på em ska vi hem till Sara och Mille..

Vet inte när jag ska hinna trycka in lite plugg i mitt schema, det drar i hop sig =/ Nu orkar jag inte.. ska glida ner i soffan nu och vänta på GREYS! Och när Mange kommer hem blire nog ett avsnitt av Sons of anarchy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0