Måndag igen..

Japp då var det Måndag igen.. 2 veckor till fjällen =).. 2 veckor till tenta =/....

I går gjorde vi inte mycket.. Var ner på stan och hämtade hem min nya cykel =) Och så nöjd jag är.. jättefin är den! SÅ nu får snön smälta bort illa kvickt så jag och ALva kan ge oss ut och cykla =) Köpte ett par nya springskor också.. Av bara farten =) Nej men jag behövde ju det.. Snygga var dom och otroligt sköna.. Tog en springtur på em med mamma uppe i Hemlingby.. JO för mamma kom in och hälsde på.. Hon tog Alva på en promenad så jag kunde sätta mig och plugga lite.. Hon stannade på middag vi bjöd på tacos men innan det så tog vi som sagt en springtur.. Sprang ju förbi hemlingbybacken där några ungdomar åkte glidmatta! Och så roligt de hade.. Tjhoade och skrattade andra varvet.. Vi tog två varv eftersom ett varv bara är 2 km och det är enda slingan som är plogad på vintern.. Ja på andra varvet skrattade de inte lika mycket. DÅ var det ju en stackare som hade slagit i huvet eller nåt för ambulansen var där ! Jättetråkigt.. Men rätt så väntat ändå.. Man lär ju vara försiktig och framför allt ha HJÄLM!

Blev en tidig kväller i går.. Mange var ju trött och han skulle upp tidigt i morse.. I dag ska vi inte göra så mycket. Hela veckan är rätt lugn faktiskt.. Jag MÅSTE försöka plugga lite.. Och så ska jag springa i dag igen.. I går var ju bara en provtur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0