Down..

Ja i dag är inte den bästa av dagar.. Jag känner mig riktigt låg.. En sådn där dag när jag längtar till att få gå och lägga mig igen.. Kn bero på sömnbristen i natt som var.. Lilla ALva mår inget vidare, jag vet inte huuur många gånger jag sprang med nappen.. Säkert 20 gågner.. Satt och vaggade i en halvtimme vid halv 3 hon somnade i alla fall inte så då fick hon ersättning och somnade om.. Men halv 6 klev vi upp.. Sen har hon sovit typ 1 timme sen dess.. En halvtimme åt gången.. Jag är så jävla trött.. Och så har jag skurat kök, tvättat och skurat toan eftersom Anton åkte till mamma sin i dag med misstänkt magsjuka !! Tvi det vill vi inte ha så nu har jag tvättat och spritat av hela toaletten... Nu sover hon äntligen, hoppas på någon timme till.. Hon mår inget vidare det är nåt lurt med hennes mage också.. Allmänntillståndet är det ingen fara med förutom att hon är mycket gnälligare och det brukar hon aldrig vara.. Men hon är pigg (alldeles för pigg) men hon äter inte så bra heller.. Förkylningen är ju över bara lite snorig.. Jaja hoppas det är bra i morgon..

Mange lyser med sin frånvaro, han är hos Johannes och tatuerar sig.. 2 veckors ledighet har han haft och vad har han gjort? fikat!
Usch så bitter jag är i dag.. I helgen jobbar han 12 timmars, då ska jag njuuuuta!

Är bättre i min förkylning också, så nästa vecka blire hårdkörning.. Har haft vila nu i 2 veckor från springningen och gymmet.. Men gud så skoj det ska bli att sätta fart!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jo men så är det jag känner mig så bekväm att vara hemma och ta tag isånt som måste göras. städa bland annat tvätta. ;D man väljer själv helt enkelt men vissa daar är man bara låg som du skriver. usch sömn måste man ha känner mig precis lika. Underbara barn hi hi

2011-03-10 @ 18:35:55
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0