Då var det måndag igen..

Oj så fort helgen gick.. I fredags hann jag inte göra så mycket tycker jag.. Babysim? Nåt mer? Har glömt bort.. På kvällen gjorde vi mysmat.. Det var schnizel och klyftpot. supegott och en god chockladmousse med hasselnötter till det.. På Lördagen var syster förbi med sin nya kille.. Det var trevligt.. Mange hjälpte en kompis på brynäs att flytta.. Anton var i kungsberg hela dagen med en kompis.. På kvällen var Mange på killparty... JAg och Alva hade tjejmys.. Jag såg nog en 4-5 avsnitt av samcro, lätt den bästa serien på länge.. På söndagen gick vi ju miste om en timme eftersom den skulle ställas fram.. Var lite nervös över hur det skulle bli med Alvas alla rutiner, eftersom hon är så otroligt styrd av dom.. Men det gick bra! Jag fick skjuta på fm sovningen alla måltider och så ca 30 min, det gick jättebra.. Halv 8 somnade hon i går kväll i stället för sju och sov till halv 7 i morse.. Superskönt! Ja hon strulade ju lite i natt med napp och välling kl 5 precis som vanligt men det gör inte så mycket.. Det ska vi ta ur henne snart ;)

I dag är det plugg som gäller! Ska få henne att sova snart här om en halvtimme och hoppas att hon sover minst 1,5! Så jag hinner läsa hjärtsvikt.. I går hade jag sådan sjuuuuk ångest.. Men i dag känns det lättare! I morgon ska vi till Norrsundet till en kollega och plugga tillsammans, jag hoppas de sista bitarna faller på plats då.. Syster kommer in och passar Alva tills M vaknar efter nattskiftet.. Så slipper jag ha henne med mig.. Det blir nog inte mycket plugg då.. Annars i dag ska jag hinna med en löptur, har sjuk träningsvärk i benen efter gårdagens löp.. Gick så himla bra.. Hade bra tryck i benen och sprang med bra tempo.. Snart dags för vårruset och det skulle ju vara roligt med en bra tid ;) Men det spelar inen roll, huvudsaken att jag gör det bara.. Manges syster kommer förbi på em och jag hoppas få lös lite mer tid för plugg..

Nej nu ska jag sätta lite fart här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0