Sommar

Vilket väder vi har! Het otroligt! Skulle behöva lite regn faktiskt.. Det är väldigt torrt och kvavt ute! Skitjobbigt att springa i.. Eller ja vara ute och röra på sig över huvudet taget.. Att gå ner på stan är som att springa ett helt maraton.. Helst ska man ju bara ligga i en solstol och inte göra någonting!

I går var vi på stan i alla fall.. på bvc, ALva väger nu 8,5 kg och är 71 cm lång.. Lillstrumpan! Följer kurvan perfekt! Nästa gång vi ska dit är hon 1 år !!!! ETT ÅR! Vad hände? Vad ger man i ettårspresent då? Vi funderar på en gunghäst från toysRus.. Den är så himla söt.. Hästen från Toy story ni vet.. JAaja vi får se vad de blir..

Var på gymmet i går också.. Körde benböj och utfall och rumpdödaren! Sen hann jag med lite armar, axlar och rygg också.. Det gick så himla bra! Mjölksyra var bara förnamnet! I onsdags körde vi 2 mil på inlines, det kändes vill jag lova.. Vi tog alva i joggingvagnen och så körde vi ut till köpis och vände...

Nu börjar det dra ihop sig.. På måndag kör vi 3 veckor på jobbet! Härligt! och så ska jag tattuera mig i veckan som kommer.. Det har jag nästan glömt! Det blir ALvas namn på underarmen... Samma tattuering som Mange har, den är så himla fin! Fast jag kör utan personnummer.. Annars blir den exakt lika!

I dag funderar vi på att åka hem till Hofors.. Grilla lite och hänga.. På söndag fyller pappa år.. Bäst att slå in lite paket redan nu kanske.. Japp.. så får det bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0