Nu går det undan...

Gud så fort dagarna går nu alltså.. Jag bläddrar i almenackan och märker att det är fan nåt varenda vecka ända fram till hösten alltså..
Att jobba går fortfarande bra.. Var ledig i två dagar men då körde vi skrot till tippen och på torsdagen var vi till ockelbo och hälsade på Alvas farmor.. Mycket trevligt! I dag har jag jobbat igen och ska så göra i 5 dagar nu.. Först i helgen sen avslutar jag med två nätter i början på nästa vecka.. Känner mig helt i fas nu.. Det går riktigt bra! Saknar Alva som bara den men det är så himla roloigt att få komma hem och se henne bli sådär glad =) Och sen är det ju himla kul att det går så bra hemma.. Mange är superduktig!

I dag efter jobbet tog jag och Alva och åkte till köpis en vända medan Mange tränade.. Vi hittade lite på rean.. Barnkläder är ju alltid roligt att handla för det är så himla billigt men det var ju ännu roligare att handla barnkläder på rea =) En body för 30 kr.. En hel mjukisdress för 120 !!! Men jag hittade även lite åt mig själv.. ett par jeansshorts´, ett vitt linne och en oversize tröja.. Helt okej!

Jo i går tattuerade jag ju mig också.. Sjukt nöjd! Alva står dte nu med skrivstil ¨på hö. underarm.. Han är så himla duktig Johannes.. Grymt noggrann och jävligt hygienisk!

Mange är på firmafest och Alva sover.. Jag ska kika på en rysare och knapra nötter =)  Myspys med mig själv.. det är inte helt fel det inte! Behöver vara ensam emellanåt! I morgon jobbar jag fm och slutar 3 undra vad vi ska hitta på då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0