Nattugglar...

Mitt i natten är det.. Jag är vaken för att jag sitter på jobbet.. Än så länge går det bra.. Lite trött är jag men bara för att det är så lite att göra.. Har redan gjort mina sysslor så nu äre bara att vänta ut..

I dag har jag och ALva vart ute på promenad med Sabina och så har vi druckit kaffe på Stora wall i Boulognen.. Supermys! Annars har vi inte gjort så mycket.. Mest bara tagit det lugnt.. Jag längtar efter henne nu.. Längtar tills i morgon när jag vaknar och får träffa henne =) Undrar vad vi ska hitta på då... Jag ska ut på en löptur i alla fall..

Åh vad jag önskar att jag kunde kila hem och titta på henne när hon sover nu.. det är det bästa jag vet.. Vet inte huuur många kort jag har på henne när hon sover.. Det ser så fridfullt ut.. Vaknar jag på nätterna går jag ofta in och tittar på henne när hon sover.. Gullungen min!

Nej nu ska jag göra nåt här så tiden går lite fortare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0