8 Juni

I dag ska vi till kyrkan och titta på Antons skolavslutning! Alva sover fm och M sover efter nattskiftet! De får sova en stund till, vi ska inte vara där förrän kl 11..
I går kväll hade vi det trevligt.. Vi hamnade på berggrenska gården och tog ett glas vin 5 tjejer från mammagruppen.. Vi lovade att vi inte skulle prata barn utan lära känna varann på ett annat sätt, men vad slutade det med? Jooo vi pratade bara barn och förlossningar och sovrutiner =) Det var första gången vi sågs utan barn.. Supermysigt!

I kväll när det är svalare ute ska jag plantera mina blommor som jag köpte i går.. Oj så mycket fint dom hade! 3 stora växthus fulla med blommor, jag hade kunnat handla hur mycket som helst men blev riktigt nöjd med mina inköp... Det blev lite pelagoner till mina vita blomlådor, lavendel till mina krukor, hänglobelia till mina amplar och nån mer blomma till krukorna på trappen..
Hoppas det inte blir lika varmt som i går.. 40 grader är väl lite väääl? Specillt när man har en bäbis som lätt kan ta stryk av värmen.. Det är lite svårt att veta hur man ska förhålla sig.. enklast är ju att vara inomhus men det är ju så tråkigt.. I går em satt vi på altanen och plaskade i nya poolen, det tycker hon om =) Men det är svårt att hålla sig från solen och helst ska man ju inte smörja med solskyddsfaktor.. Inte det lättaste med en bäbis som är fullt rörlig =/

Nej nu ska jag börja göra mig i ordning så jag kan väcka upp resten när jag är klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0