Tjejmys hela helgen..

I helgen har vi vart ensamma jag och ALva.. Inga grabbar har vart hemma.. M åker motorcykel med Matte och Anton övernattar hos farmor i ockelbo.. Jag och Alva har vart hem till mina föräldrar och hälsat på.. Vi badade tunna och jag tog en tur till kupolen helt ensam.. Det är ju sällan man åker dit numera.. Bor man i gävle så åker man ju inte direkt 10 mil för samma affärer som finns i valbo.. typ... Men de hade en rolig affär som inte finns här NewYorker hette den.. Roliga annorlunda kläder som var riktigt billiga! Jag har länge letat knallröda stuprörsjeans och det hittade jag där för 300 kr !!! Köpte direkt! Och sedan fyndade jag ett par stövletter med öppen tå för 99 kr.. Sedan hittade jag lite toppar och koftor på hm..
I går lördag var vi ner till stjärnsundsmarknaden och sedan lunchade vi på herrgården där.. Efter det åkte vi hem.. Här hemma busade vi och lagade chiliconcarne som ALva älskade! Hon är så duktig att äta nu.. Det är så skönt att komma ifrån de där hemska burkmaterna..
I dag kommer pappa hem jag ska åka och handla och börja baka inför 1 årskalaset som blir på fredag! Det blir inte så mycket ska prova göra cupcakes för första gången =)

Nu längtar jag till mitt frisörbesök som jag ha inbokat i aug. fy så hemsk min utväxt är.. Nej nu ska vi ta på oss springkläderna och ta en tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0