Semester

Första dagen på semestern =) Känns bra.. Men vart är solen?

I helgen har vi vart på 40 års kalas, det var väldigt trevligt! Mycket folk, god mat och tipspromenad... Massa dans och sen vidare på stan för att dansa på heartbreak.. Himla rolig kväll! Sov länge gjorde vi i går.. Herregud så seg jag var.. Sov nog bort halva dagen i alla fall.. Mamma kom med Alva på em det hade gått jättebra..
I går kväll låg vi på soffan och kikade på The Big 4, hade vart sjukt roligt att vara där.. Metallica var helt suveräna!

I dag fick vi sovmorgon till kl 8 Tack för det underbara barn! Sen har jag och Alva vart ue i Sandviken och hälsat på kusin LIna och ALvas tremänning Colin.. Supertrevligt! Jättefin stuga har dom ute i Sandviken..


Nu sover lillan i bilen jag har haft storstädning på fm.. Hann med att dammsuga, torka golv tvätta två maskiner och diska.. Nu sitter jag rastlös och har ingenting att göra.. Funderar på att se en rysare i kväll när ALva somnat.. Och en springtur ska jag hinna med också.. Om kroppen fixar det.. Känner mig fortfarande sjukt sliten!

Resten av veckan är oplanerad! Får se vad vi hittar på.. När det blir skapligt väder ska vi i alla fall till Furuvik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0