Tripp till Älkarleby

I dag har jag och ALva vart på roadtrip.. En tur till ÄLkarleby för att hälsa på en kär arbetskollega C och hennes lilla söta Tyra.. Det var väldigt trevligt! Fick en massa bra råd och sen vart det en hel del jobbprat också! Fick god lunch och efter lunch styrde vi hemåt igen..

Här hemma har Mange gjort i ordning Alvas rum.. Nya tapeter Saga heter dom, supersöta! Bruna träd med rosa trädkronor på, ska visa med kort sen.. Det blev sååå himla fint! Nu ska det bara inhandlas lite möbler men det känns som om det inte är någon brådska!

Och så har ju skolan börjat igen, i går var det föreläsning halva dagen om arytmier.. Jag satt som ett frågetecken och undrade mest vad han snackade om? Jag hade noll koll, men nu efter att börjat med patientfallen så känns det som om jag har läget under kontroll igen.. Det är så himla kul när man är där men här hemma har jag svårare att ta tag i det hela.. Men men bara 1 termin kvar nu sen är den här kursen klar!

I morgon ska vi till Sandviken till S och mysa med Mille.. Det bli nog en långpromenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0