Lilla söta Milo

I dag har vart lite av en gnälldag... LIllpruttan har haft lite feber och vart väldigt kinkig.. Antar att det har med tänderna att göra, stackars liten.. Men det stoppar inte för en promenad.. Så det blev ett varv runt boulognen på f.m och på e.m har vi vart hemma hos Malin och lilla söta Milo och fikat.. Sabina var också med.. Det vart en massa prat om allt möjligt och vad fint dom bodde Malin och JOnas.. Mitt i söderbacken i en stor härlig 3:a...

Efter fikadejten vart det storhandling på Willys, hon äter ju som en häst numera.. Eller ja när man ammade så har man ju inte behövt köpa maten.. Men i dag vart det storhandling av ersättning, burkmat, gröt och blöjor ta 3 betala för 2 ;) SÅ nu räcker det  någon vecka till ;) Om 2 veckor får vi börja med välling, hoppas hon sover bättre då...

SJälv tog jag en springtur här på kvällskvisten.. Det gick huuuur bra som helst! Det blev en runda på 6,5 km det tog 47 min enligt min pulsklocka och så har jag även en app i Iphonen som också mäter sträckan via GPS, riktifr HIteck numera ;) Men jag är riktigt nöjd med tanke på det svinhala underlaget och allt... Dock använder jag broddar när jag sprnger annars hade jag setat på arslet både en och två gånger..

I morgon är det inget annat planerat än babysim på e.m promenad på f.m får se om Malin och Milo följer med.. På lödag åker vi hem till Hofors för att kolla in syrrans/mosters nya lägenhet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0