Kvalitetstid!

I dag har Mange och jag haft lite egentid =) Första gången vi hade barnvakt åt lilla Alva! Vi gick och åt mat på church street och sedan gick vi på bio och såg svinalängorna! Maten var helt underbar god som vanligt.. Tar som alltid breast of chicken ;) Filmen den var helt fantastisk! SOM jag grinade.. Handlar om alkoholiserade föräldrar som kommit tll sverige fårn finland och som har haft svårt att komma in i samhället.. Misshandel och två små barn där storasyster tar hand om lillebror.. Såååå hemsk..

Hemma hade det gått jättebra... Inga problem alls.. Sönt! Det var riktigt underbart med lite kvalitetstid! Det behövdes verkligen.. Och ju längre man väntar med barnvakt desto svårare är det nog både för mig och Alva..

I morgon ska Alvas fotas på Gimlins sedan är det babysim =) underbar fredag.. I mån kväll kommer Johannes förbi och vi ska se på film, hoppas på en rysare för det gillar både jag och Johannes men inte Mange... Johannes är våran tatuerare som gör helt sjuka tatueringar! Jag måste boka en tid hos honom snart!



Min lilla lilla ängel.. Mitt mirakel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0