Hälsar på hos mormor och morfar

I helgen är vi i Hofors och hälsar på.. Pappa jobbar 12 timmars natthelg då passar vi på att hälsa på hos mormor och morfar och bli lite bortskämda! I dag började vi dagen med en springtur/promenad.. Jag sprang 1 mil medan mormor gick med ALva i vagnen. Riktigt nöjd att jag tog mig runt trots att det kändes som om benhinnorna gick av vid varenda steg...
EFter det åkte vi till min moster ALvas gammelmoster och hälsade på och fikade.. EFter det vart det ett stopp hos syster/moster och kollade in nya lägenheten..

Nu är vi ganska precis hemkommna igen till ENgelsfors.. ALva har precis ätit en stoooor portion med gröt jag har ätit en kebabrulle och nu kör vi för fullt i gåstolen och väntar på läggdags! Sen blire soffhäng hela kvällen..

I morgon när MAnge vaknar hoppas jag det är finväder för då ska vi ta en långpromenad och efter det gå ut och äta =) Myspys...

I veckan som kommer drar skolan igång igen och det äR en massa fikabesök inplanerade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0