Bästa kompisen Milles dop

I dag har vi vart på dop i Högbo kyrka. Det var Alvas bästis Mille som döptes. Det var så otroligt fint! Mamma Sara och Pappa Jonas var så himla fina dom också... Och vilka sånger, jag var så nära att böra böla på sista sången, den var så himla fin! Efteråt vart det supersmarrig smörgåstårta och kaffe i en stuga intill..

Och jag är så himla stolt och glad över våran lilla stjärna.. Det går hur bra som helst med flaskan nu och maten också för den delen, nu till kvällen vräkte hon i sig en hel portion med gröt och gapar jättefint! Allt går hur fint som helst... Jag undrar bara när bakslaget kommer liksom? MAn kan aldrig vara nöjd och bara njuta av att det går bra... Man ska alltid tänka OM... och MEN.. eller NÄR...
Att sluta amma var inte det lättaste heller.. Jäklar vad det värker i tuttarna, de är sprängfyllda och jag får släppa på trycket morgon och kväll... Men jag hoppas det är över snart..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

åhhhh vad glad jag blir ;D heeej!!! Det ska bli så spännande måste lägga till dig som länk ;D Min lördag var bara skit hoppas du har en bra helg ;D kraam

2011-01-16 @ 09:34:22
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0