Vardagslyx..

I går var en tung dag.. SKoldag hela dagen.. Först arytmiseminarium på f.m och Hypertoni föreläsning på e.m... Där emellan hade vi håltimme också.. Då passade jag på att åka ner på bvc med ALva.. Hon väger nu 7,1 kg och är 65 lång.. Hon är ett riktigt A barn enligt våran bvc sköterska =) Hon är sååå duktig.. Hon vet redan vart lampan sitter också!

Jaja efter skolan gjorde vi inte ås mycket.. Var hemma och myste.. Pappa M jobbar e.m och det är så tråååååkigt! Det är så segt och tiden går så sakta..

NU sitter jag och väntar på att åka ut till Ikea och äta frukost, det är vardagslyx det! MAnge är och lämnar in en dator som ska rensas sen drar vi... Alva har precis haft en f.m lur på mig =) Sen skulle vi vart till Sandviken och promenerat men Mille hade fått feber stackarn.. SÅ då tar vi en långpromend på hemmaplan i stället..

Nej nu måste jag duscha sen frukost!



Zachyntos 2009 Gud vad jag skulle vilja vara där nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0