Underbara dag..

Guuud ett sånt härligt väder! Kan man bli annat än lycklig?
Började morgonen med sovmorgon! Hörde inte ens när Mange klev upp och tog ALva med sig ner.. Hon var lite halvtrökig i natt, jag vet inte hur många gånger jag var upp och stökade.. Så jag fick sova enda till kvart över 8 !! När jag kom ner hade han vart på kondis och köpt en nybakad fralla till mig med en massa frön på (som jag älskar) och en nybgrygd latte ?? Hmm jag misstänker något.. varför annars detta fjäsk?

Efter det smet jag upp en timme på gymmet och körde genom hela kroppen.. Riktigt skönt.. Och sen vart det stressa till Boulognen för att möta upp en av mammorna.. Jag vet inte varför men jag har blivit en sådan tidsoptimist sen jag blev mamma? Förr var jag alltid tidspessimist, minst 15 min före utsatt tid nu tror jag hela tiden att " det är luuuuugnt" sen helt plötsligt äre 5 min kvar tills jag ska vara på ett ställe... OCh Alva är ju knappt nå bråkig alls.. jaja.. Nu ligger hon för övrigt i babygymmmet och snurrar runt hej vilt.. Vänder sig från både rygg och mage nu..
I alla fall mammalunchen på Hedvigs trädgård var som vanligt supermysig.. Och vilket cafe! Så himla förgstarkt och inte alls som vanliga cafén.. Ena stolen var inte den andra lik någonstanns och en massa färger, mycket rosa och lila! OCh sådan god mat.. I dag var det pestosoppa med en massa olika röror och gott bröd..

Efter det har vi haft det lugnt.. Bara myst hemma... Bakat (förhoppningsvis) sista kakan till dopet nu, har inte räknat dom.. Men har gjort 3 satser nu med kokostoscakaka! Sjuukt god men såååå onyttig.. Jaja det blir bara den till kaffet så det gör inte så mycket, och så kommer vi bjuda på smörgåstårta..

I morgon ska vi till Gimlins och titta på korten vi knäppte i förra veckan =) det ska bli så himla skoj! Sen blire lite myskväll, eftersom Mange jobbar 12 timmars i helgen och jag förmodligen kommer åka hem till Hofors..


Kommentarer
Postat av: Gabbe

hahaha ja kors i taket =) jag tänkte gå till frissan och göra det så det blir någorlunda rätt =) Åh vad roligt för dig det är ju så fint med slingor av något slag ;D Kollade på googel efter hårfärger

2011-02-03 @ 16:08:21
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0