sjukstugan fortsätter

Lillhjärtat är fortfarande väldigt snorig, i dag hade hon lite feber också.. Stackars liten, så vi höll oss inne trots finvädret.. Men annars är hon sig lik.. Hon äter och dricker precis som vanligt, sover lite mer bara... Men det är ju bara skönt ;)

Men själv tog jag mig ut på en springtur här på e.m det vart en runda på 5 km på 30 min, rätt nöjd med.. Det är så himla skoj att springa nu när det går så lätt..

I dag har jag beställt hem foton också, alltså fotokopior.. Över 200 st ska fylla ut albumet och sen fick vi ju flera ramar i doppresent.. Bland annat 2 st där man ska göra hand- och fotavtryck också som vi sysslat med i dag. En ram med handen och en ram med foten.. Sååå sött!

Nu ska jag glida ner i soffan och inte göra nånting.. Mange drar och jobbar snart... Hoppas få sova lite bättre i natt än natten som var..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0