Sågmyra och tacos

I dag är det Måndag och det är nu jag ska försöka sammanfatta helgen som vart, alltså måste jag försöka komma ihåg vad det var jag gjorde i helgen ?
Mange har jobbat nattvecka och avslutade lördagen med 12 timmars så då åkte jag ut till mamma och pappa tidigt på Lördag morgon och så drog vi vidare till Sågmyra för att shoppa lite på Lager 157... Det var bara det att när vi skulle åka från mamma så hittade jag inte min plånbok!! Är det något som jag har koll på så är det mobilen och plånboken.. Men inte i dag.. Pinsamt.. Men det var ju tur att mamma och pappa var med så jag fick ju självklart låna av dom =)
PÅ Lager har de ju sjukt mycket snygga KILLkläder, själv hittar jag aldrig någonting där åt mig själv.. Men jag hittade en jättefin tunika som jag ev. kommer ha på brölloppet i Maj.. Men nu var det ju ALva jag skulle handla åt men det kunde jag glömma.. Det fanns ju nästan inga bäbiskläder alls.. Bara för lite större barn.. Men de hade en hel del Lyndemyr kläder till nedsatt pris så jag köpte några bodys, byxor och t-shirts från det märket..
Sen på kvällen bjöd mamma på supergod mat.. Grillade fläskfile och rostade rotgrönsaker med grillad grönsparris... Sen såg jag melodifestivalen för första gången i år =) Och Nicke Borg, vilken kille.. Tur att han gick vidare till finalen då har man chans att se och höra hans underbara låt en gång till ;)

I går när vi vaknade svängde vi förbi hos jessica och barnen innan vi åkte hem till Gävle.. Här hemma var Johannes förbi och vi tog en promenad alla och sen på kvällen käkade jag och Mange tacos ;) Så! Det var allt..

Nu är det sportlov och Anton kommer hit i dag.. Mange har ledigt.. Vi har inte så mycket planer.. Badhus, kungsberg, bio, åka skridskor nåt ska vi väl hinna med! Bilen ska besiktas och på Onsdag har vi pluggdejt.. Åhh jag har ett arbete som ska skrivas hängaden över mig och en tenta i april =/ Sen är kursen över och SOM jag längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0