hIPP Hipp HurrA!

För min goa gubbe på hans dag! I dag fyller han år.. 39 år, gammelgubben ;) Vi ska inte fira nå speciellt.. Jag ska göra lax- och potatissoppa och en god efterrätt.. Mamma och pappa kommer förbi och käkar med oss.. Alla släktngar och vänner kommer ju på dopet i morgon så de får önska honom grattis då! Och så har vi lite att stå i i kväll.. Syster kommer och hjälper mig... Vi ska åka och duka och dekorera, hämta smörgåstårtor och grejja lite.. Steka köttfärs till 8 pers.. Och så ska vi hinna babysimma!
Nu ligger lillstjärnan och sover fm sen ska vi åka ut till köpis och handla det sista samt gå på systemet =) Vi ska ju ha tjejkväll direkt efter dopet, jag ska bjuda på tacos och så ska vi gå ut och dansa! Det ska bli superskoj.. Vi räknade ut att det är minst 6 år sedan vi var ut alla tillsammans.. Alltid har någon vart gravid eller bott på annan ort... Nu kommer ALLA att vara med =) Jessica, Anna, Emma, Sanna (kommer hem från småland för dopet och festen) och så ska Sara vara med och så kommer LInnea och Natalie! Det kommer bli hur kul som helst..

I går var jag hos frissan och klippte av mig håret =) Awohooo inte helt och hållet.. Jag har ju längden kvar men uppepå huvudet är det rätt så kort så jag kan puffa till det lite.. Och så gjorde vi två stora slingor i kopparröd/orange färg.. Såååå himla nöjd! Kul med lite frisyr igen.. Jag ska knäppa kort så får du se sen ;)

Nej nu ska jag sätta lite fart, städa undan lite och grejja..

 Grattis Älskling!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Grattis till karln din ;D Hoppas ni får ett toppen dop och att hon är snäll i kyrkan. =P Visa nya frillan på kort tack hi hi.. kraam

2011-02-18 @ 11:16:03
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0