Grattis på halvårsdagen

I dag blir mitt lilla hjärta REDAN 6 månader! Varför måste tiden gå så himla fort när dom är såhär små för? Det kan den väl göra sen när de är 13 år och frukatnsvärt uppkäftiga... Jag skulle vilja pausa ett par månader, likaså mammaledigheten... Om hon är 6 månader betyder ju det att jag ska jobba om 6 månader också..
Vi har i alla fall firat dagen med en låååångpromenad.. 2 timmar var vi ute i det underbara vädret.. Pappa M Jobbar 12 timmars i dag med men snart kommer han hem.. Då ska vi bjuda på hemmagjorde burgare...

I går kväll var vi hos Jessica och myste med kebab och en mass tjejsnack.. Alva somnade på sängen där och det gick så bra så.. Trevligt å träffa alla tjejerna som man inte gör alltför ofta..

I morgon Måndag ha vi nog inte så ycket planerat.. hela den här veckan kommer gå sakta för då jobbar pappa M e.m och de brukar vara sega..



Här var hon ju för mysig, skulle kunna offra min högra arm för att få tllbaka den här tiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0