Dejt med prällen..

I dag har vi haft dopsamtal! Och oj så jag längtar nu.. Det kommer nog bli det finaste dopet i hela världen ;) hehe.. Nej men vi kommer bli sjukt nöjda i alla fall, hoppas lilla Alva blir det också!
Efter det tog i en lunch i köpis, börjar bli en dålig vana det där.. Vart är min karaktär?? Sen hem och busa med Alva en stund för att sedan avsluta kvällen i Sandviken hos Karin med underbara arbetskollegor/pluggkompisar... Vi gick igenom seminariefallen för arytmier... Det gick riktigt bra! På seminariet på tisdag blir det bara jag och Karin, resten är och roar sig i Åre! Men det är dom mer än värda! Lite avundsjuk faktiskt, skulle också gärna svischa ner för backarna.. Men men vi åker ju till Sälen vi i början på april, så jag får mitt då ;)

I morgon väntar lunch med mammagruppen på Hedvigs trädgård, myspys!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0