Alldeles alldeles underbart!

Gårdagen var magisk.. Näst intill lika underbar som när hon föddes.. Ja vi hade ju dop i går! Och OM vi har en underbar unge eller! Sååå himla snäll och glad i kyrkan.. Skrattade och tjoade och såg jätteglad ut över att se så mycket folk.. 45 st var det där.. Så himla fint att alla ville komma och dela den här dagen med oss.. Jag är sååå rörd!
I kyrkan gick ju allt som sagt väldigt bra! Jag var lite nervös men det gick fint.. Min syster som numera är gudmor läste en fin dikt och min allra bästa vän Jessica och hennes syster Jennie sjöng och spelade så jag bölade! Du finns inom mig med Phil Collins och Du är aldrig ensam med Mauro Scocco där brast det... Då kunde jag inte hålla emot där strömmade tårarna!
Efteråt fikade vi i församlingshemmet där jag och syster hade dukat med vit duk och ljusrosa servetter som var vikt som dopskjortor och rosa blockljus som brann med silvrigt bordsdekoration sååå fint var det! Smörgåstårtorna var fantastiskt goda och allt gick åt! 30 vuxna åt upp 40 bitars, jag hann inte ens smaka.. Haha och kakan gjorde ju succe.. Ja det var så himla fint! Och så himla fina presenter hon fick! Helt otroligt! Smycken, gips att göra hand/fotavtryck i, fotoramar, bokstäver som bildar Alva, cd skivor, Barnkammarboken, sagoböcker, kläder, nattlampa med barbapappa, converseskor, talrikar och pipmugg, pengar, små askar med min första lock/tand, morgonrock ja jag minns inte allt men så otroligt fina grejjer..
Tack alla ni underbara som kom och förgyllde denna dag!

Efter att alla åkt och vi städat undan åkte vi vidare hem till mig jag och mina tjejvänner.. Och så hade vi FEST! Jag bjöd på tacos och så drack vi vin och pratade en massa tjejsnack! Sååå mysigt.. Alva, Anton och Mange var hos Tomas i Hagaström och såg på film.. mot midnatt åkte vi ner på stan till heartbreak och SOM vi dansade.. Hur kul som helst hade vi.. och i dag mår jag som jag förtjänar kan jag säga! Fyyy f*n! Inte värt det... jag förbli nog nykter hädanefter..
Fick en underbar nyhet under gårkvällen också.. Vi är bjudna på bröllop! =))) Åhhhh så gad jag blev ÄNTLIGEN får man gå på bröllop! Redan i maj, men jag vet inte om jag kan säga än vem som gifter sig.. Vi får inbjudningarna i nästa vecka! Åhhh så jag längtar..

Här kommer lite bilder från våran superfina dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0