Alla hjärtans dag

Jajamenn, men det är väl inte så märkvärdigt egentligen? Jag tycker man ska uppmärksamma alla dom man tycker om varje dag. Inte bara en gång om året! Men men man följer ju strömmen, så det är klart att älsklingen får en present han med =) Jag tror han blir glad..

I går kväll var jag och Natalie och tränade på gymmet, det gick bra.. Liite träningsvärk i dag men det är bara skönt.. I morgon kväll ska vi promenera tillsammans..

I dag har vi inte gjort så mycket... Tagit en långpromenad, handlat present fixat med överraskning till i kväll och nu kokar jag kalops... Alva tar en tupplur..
Hade tänkt försöka hinna med en sväng i solariet  dag.. Tycker inte om det men känner att jag måste fan ha lite färg tills på lördag så man ser någorlunda fräsch ut!

Fullt schema hela veckan.. I mån ska jag till BMM och sen springa med Sara, promenera med Natalie.. Onsdag verkar det bli en tur till öppna förskolan med mammagruppen, torsdag klipp + färg och fredag äre fullt upp med alla förberedelser inför lördagens dop!

Här kommer lite bilder från Lördagen förresten!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

neee såg att Novis och Alvis har lika overall och mössa och skor och pulka ;D

2011-02-14 @ 16:33:11
URL: http://gabriellahedlund.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha! Ja jag såg det jag med! Inte lätt när HM bara har en enda overall att välja på ;) Men den är ju superfin!

2011-02-15 @ 09:13:50
Postat av: Gabbe

hehe ne precis ganska kul att allt var lika ;D vi har bra smak =P

2011-02-15 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0