Skönt å vara ledig!

Jajamenn och Alva börjar känna på sig att det snart är jul eftersom hon är så snäll och ger oss sovmorgon varje dag.. 3 dagar i rad har hon sovit till 8 !!! Hur skönt som helst för hon är ju p toppenhumör! Själv vakna jag första gången vid 6 men somnade om till 7 men sen låg jag och väntade på att hon skulle vakna..
Efter frukost sprang jag en vända.. 1 mil blev det.. Riktigt friskt och skönt i 5- .. Sen på em har vi vart ute och busat på gården åkt pulka, bakat saffranskorpor lagat mat och vart en snabbis i Valbo.. Man hinner så mycket när man är ledig!
Såg sista avsnittet av sons of anarchy i dag också, sjukt spännande nu unför säsong 5 hjälp vad långt det kommer kännas.. Bättre serie finns inte..
Nej nu ska jag se en film och försöka dämpa mitt sug efter julmust och paradis chocklad! Gud så gott det hade vart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0