Sa jag att jag var ledig i 3 dagar?

Herregud och jesus vilken vecka vi har haft.. Jag kommer knappt ihåg för det var så längesen jag skrev nu.. Vad gjorde vi förra helgen då? KOmmer inte ihåg.. Jo vi var på kalas och hade avslutning på simmet.. Nu är det färdigsimmast för ett tag.. Vi tar paus helt enkelt.. I tisdags var jag på utvecklingsdag på IVA, intensivvårdsavdelningen! OM det var spännande.. Juhuu! Ett arbete helt i min smak.. Synd på uteblivna trauman och trfaikolyckor bara =/ Men det räckte till för att jag ska söka utbildning.. Så fort det blir klart om man får bidrag så gör jag det direkt! 18 000 i månaden för att plugga, jo ja tackar! Sedan är man anställd i minst 2 år hos IVA gävle, men vad gör det? Jag har inga planer på att lämna stan.. Sen har jag vart på 105:an och slitit häck vill jag lova.. Så nu ska det bli skönt att bli ledig i dagarna 3.. I dag har jag och Alva vart och hälsat på Zion 3 veckor gammal.. Alvas nya tremänning! Supersöt och go var han och Emma såg så fräsch ut.. I morgon ska jag ha en egen dag.. Börja med massage och sedan till frissan för sling och klipp... Sedan ska jag och Sabina genomsöka stan efter en klänning till julfesten på tisdag! Sedan ska jag träna.. I helgen ska vi hem till Hofors och kalasa för alexandra som fyller 2 år.. Håller på å stressar ihjäl mig över julklappar också.. Har knappt börjat.. Alva är det lätt till, men resten då? Mamma och pappa till exempel, syster? Lämna förslag tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0