God fortsättning

Ja den kom fort och försvann lika snabbt.. Julen alltså!
Helt underbar dag hade vi i alla fall på julafton! Jag började med att sova efter nattskiftet sedan kom mor och far syster och Jens och så fixade vi all julmat åt tills vi nästa sprack och sen var kl 3 och Kalle ! Alva satt med och tittade nästa hela tiden! Efter Kalle delade vi ut julklappar! Mange klädde ut sig till tomten och Alva kände inte igen honom.. Först stod vi i fönstret och tittade på honom men när han kon in blev hon lite rädd och backade och han fick absolut inte hälsa på henne för då blev hon ledsen! Men när vi började dela ut klapparna så släppte hennes rädsla! Hon sträckte fram armarna och tog emot varje klapp och sa tack tack! Vid varje klapp, även dom som inte var till henne.. Hon var såå söt och vi skrattade! Hon fick så mycket julklappar! Jättefina saker och prylar som hon kommer få användning för! Hon somnade ovaggad kan jag lova..
Juldagen spenderade vi i Ockelbo och åt mera julmat! På kvällen åkte vi till Hofors och vidare till Jessica och Jimmy för lite fest! Jag drack några glas vin men kände mig nykter, det var så trevligt att träffa folk man ute träffar så ofta! Framåt midnatt drog vi till folkan! Spännande! Kände ingen de flesta och kunde konstatera att flera bytt partner med varann och gått upp några kilon.. Ja! Det var väl typ det! Dansade lite och hejade på folk men åkte hem tidigt! Under natten hade vi storm trodde taket skulle lyfta.. Idag när vi åkte till Borlänge såg vi ett hus som fått en tall över sig.. Otäckt!
Gjorde kupolen på nån timme och hittade en kofta! Så mycket folk och såå långa köer så det var inte värt det.. Bara skitkläder som ingen vill ha som de rear ut också!
Kände mig stinn och rastlös så jag tog en springtur ner till gymmet på stan och körde lite rygg/axlar! Blev lite besviken på gymmet, vi har mycket finare gym högst upp på sjukhuset! Sedan sprang jag hem igen.. Ska körde body pump och combat i veckan! Men nu ska vi luta oss tillbaka i soffan och se en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0