Gnällspik

Oj vad jag känner mig gnällig.. Mina toppar och dalar är väldigt höga just nu och väldigt djupa! I går var jag på botten men idag är jag på toppen!
Det gick bra att jobba igår.. Första eftermiddagsturen på typ 3 veckor, det var allt annat än lugnt men det ordnade upp sig på kvällen som det brukar göra! Idag vaknade Alva kl 6, lite tråkigt nu när man blivit bortskämd med sovmorgon i över 1 vecka.. Men men vi har hunnit mycket på morgonen fast jag var så ofantligt trött! Glöggen är klar så den har jag silat och hällt upp i flaskor! Vi ska provsmaka den i morgon men den doftade ljuvligt..
Att lämna på dagis gick superbra.. Hon var bra trött vid halv 11 men lite frisk luft gör nog susen.. Själv studsade jag upp till gymmet och körde skiten ut mig själv! Riktigt jobbiga 15 min intervaller på löpbandet först med fart sen med höjd! Jag skakade av från bandet.. Sedan körde jag igenom hela kroppen med vikter som gjorde att jag låg på gränsen till mjölksyra när jag körde 3x15 reps. Sååå skönt! Jag var kräkfärdig efteråt! Men jag skulle så gärna vilja pressa mig själv mer.. Men det kan jag nog inte! Skulle vilja prova en PT för att se hur pass mer det går.. Jag är för okunnig för att kunna göra det! Men jag tror det går att få ur mig en hel del till med tanke på de framsteg jag lyckats åstadkomma själv! Efter jul ska jag ta tag i mina mål på riktigt igen.. Det är så nära nu! Men jag har så mycket annat i mitt liv just nu som måste prioriteras..
Nej nu duschen sen fixa lite lunch innan jag ska upp å jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0