En sån fest

Otroligt lyckad gårdag tycker jag! Landstinget kan om de vill ;) jättegod mat, julbord såklart och underhållningen var kanon! Ett superbra band som jag ej hörde namnet på typ stand in black eller nåt sånt.. De lirade elfiol och körde covers på allt från beethowen till rock! Skithäftigt var det vi stod och dansade bredvid borden! Sedan var det anna saleen, lina Hedlund från Alcazar och allas våran Tomas di leva! Vilken ljuvlig människa! Vi dansade hoppade och vrålade hela kvällen.. Skrattade så magen värkte! Det enda som jag vill klaga på var att vi inte kunde sitta tillsammans med våra kollegor! Det var ingen bordsplacering och folk rusade till borden som om de vore mellandagsrea eller nåt! Men vi var ett gäng på 7 vid mitt bord och vi hade så trevligt..

Idag vaknade jag pigg.. Alva skulle till dagis trots att vi var lediga enbart för att hon får så lite tid där annars.. Så kg och M passade på att träna tillsammans på Friskis under tiden.. Sen har jag hunnit med massa hemma storatädat övervåningen tvättat två maskiner och handlat..
Nu sover ljuvelen och M jobbar em så jag är helt ensam i soffan! Ska tända en brasa och mysa upp mig med en bok kanske? I morgon är vi hemma, hoppas snön ligger kvar för då ska vi inviga pulkan för i år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0